The present study aimed to investigate firstly, gender differences in Turkish middle school students’ use of coping strategies in science classes, and secondly, whether there are mean
When the Table 7 is examined, it is seen that the teachers’ views regarding the three sub-dimensions of UMSSS scale (SPM, UM, MS) and concerning the whole scale correspond to the
görmeleri için BİLSEM binaları hem fiziksel hem de donanım olarak geliştirilebilir. BİLSEM’de görev yapan öğretmenler özel yetenekli çocuklara yetebilecek özelliklere göre
a) Öğretmenlerin öğrencilerle ilgili gördükleri en önemli sorun, öğrencilerin fen dersine karşı olumsuz tutumları olarak ortaya çıkmıştır. Öğrenciler derse
[r]
Categories proposed by Gardner ( Table 3; 1999) were utilized in analyzing the data gained from the responses to the second question, “What are students’ opinions about the
Now let ’s look at the story of the neutrino and use this in the classroom as a teaching material to enhance student understanding of the history of basic physics concepts of beta
Randomize kontrollü klinik çalışmaların, meta-analizlerin ve etki faktörü yüksek dergiler- de yayınlanan çalışmaların azlığı, yayın sayısı kadar yayın kalitesi konusuna da
Bu uslamlama biçimleri hakkında, tümdengelim bilinenleri tekrar etmekten başka bir şey yapmaz, dolayısıyla bilimin yöntemi olamaz ya da tümevarım geleceğin geçmiş gibi
Before attempting to answer our primary question “is metaphysics a feasible philosophical option?”, I believe that it is necessary to explain and to discuss what the nature of
Mais, alors qu’en la notion de nature la spontaneite est so- lidaire de l’ordre, lequel ne se conçoit pas sans determination rigoureu- se, en celle de liberte, elle requiert
Bununla beraber, mevcut veya kısmen varlığı mümkün bütün iyilerin, gerçekte, vakıada, takip ettiğimiz bütün tali ve tabi gayelerin, bizim için, bu tam, külli iyinin, bu en
Türkiye tabiat ve coğrafyasının müstesna durumu ve önemi, beşerî coğrafyamız, antropolojimiz, etnolojimiz, tarihimiz ve ulusal antikiteleri miz, bilgi ve felsefemiz yani hayat ve
Adorno’ya göre, bir bilgi alanını güvenilir kılan, yani bilim olarak kabul edilmesini sağlayan eleştirellik özelliği, Popper’ın savunduğu gibi, sadece
Richard Dawkins’in din ve bilim ilişkisi hakkındaki görüşlerini konu edinen bu çalışmada, Dawkins’in din kavramına oldukça olumsuz-eleştirel bir bakışla
Araştırmada ‘Evrim Teorisini Kabul Etme’ (ETKE) ölçeğinin boyutlarıyla öğrencilerin lisede biyoloji dersinde evrim konusunu alıp almamalarına göre bir fark olup
Bu çalışmadan elde edilen bulgular, proje tabanlı öğrenme yaklaşımının uygulandığı deney grubu öğrencilerinin, ders kitabındaki etkinliklerin uygulandığı
Çalışmada sonuç olarak deney grubundaki (PTÖ yaklaşımı kullanılan) öğrencilerin son test ve hatırlama testi sonuçları kontrol grubuna (geleneksel öğrenme yaklaşımı