İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİNDE PERSONEL EĞİTİMİNDE MİZAH VE KARİKATÜRÜN KULLANILMASI PERAKENDECİLİK SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA
Perakende sektöründe self servis teknoloji uygulamalarının kullanımını etkileyen faktörler ve sonuçları : Süpermarketlerde self servis kasa kullanımı üzerine bir çalışma
Hazır giyim perakendeciliğinde görsel tasarım faaliyetlerinin incelenmesi (Zincir mağazalar örneği)
Perakende sektöründe müşteri ilişkileri yönetimi:Teorik ve uygulamalı bir çalışma
Türkiye’deki Avm’lerin İncelenmesi Ve Van İli’nde Avm Projesi Geliştirilmesi
Alışveriş Merkezi (AVM) Yatırımlarının Karlılığı Üzerine Bir Araştırma Türkiye Uygulaması
Mağaza hizmet ortamının marka imajına ve satın alma niyetine etkisi: P&B ve H&M örneği
Factors affecting evaluations of storefront designs and inferences on store characteristics
Türkiye'de Perakende Sektöründe Analitik Hiyerarşik Süreç Yaklaşımıyla Tedarikçi Performans Değerlendirmesi
Tüketici bakış açısıyla alışveriş merkezleri ve yaşam tarzlarındaki yansımaları
Perakende Satınalmasında Tedarikçi Seçimi Karar Süreci: Analitik Hiyerarşi Süreci Yaklaşımı İle Türk Perakende Sektöründe Tedarikçi Seçim Kriter Ağırlıklarının Tespit Edilmesi
CONTACTLESS PAYMENT, A RFID DOMAIN AND ITS ACCEPTANCE BY CARD HOLDERS
Customer retention dynamics of organized ready-to-wear textiles retailers in real and virtual markets
PERAKENDE SEKTÖRÜ “2015 Değerlendirmesi, 2016 Beklentileri”
Türkiye Alışveriş Merkezi Sektörü İçin Alternatif Kiralayan-Kiracı Değişkenleri: Keşfedici Bir Araştırma
İstanbul’da Yapılacak Yeni Hiparmarket Yatırımları İçin İlçeler Bazında En Uygun Lokasyonun Belirlenmesi
Yapı Market Müşterilerinin Mağaza Hizmet Kalitesine Yönelik Değerlendirmeleri
Evaluation of store image with respect to the value and warmth of color on store surface elements
Perakende Sektöründe Bilgi Sistem Projeleri Uygulamalarında Başarı Faktörlerinin Değerlendirilmesi
İstanbul İlçelerinin Alışveriş Merkezleri Açısından Potansiyellerinin Belirlenmesi
Marka yönetimi ve marka yönetiminin perakendecilerin tutumuna etkileri üzerine bir araştırma
Moda sektöründe faaliyet gösteren mağazalarda müşterilerin mağaza tercihinde mağaza tasarımının önemi ve tasarım kriterleri
Perakendecilikte rekabet avantajı yaratmakta mağaza atmosferinin önemi: başarılı bir örnek
Duyusal pazarlama stratejilerinin Türkiye perakende sektöründeki uygulamaları