Online mağaza atmosferinde satın almayı etkileyen unsurlar: Online kitap satınalma örneği
Çalışanların örgütsel adalet algılarının örgütsel bağlılıkları üzerine etkisi: gıda perakende sektörü üzerine bir araştırma
İndirim marketlerin enflasyona etkisi
Duyusal pazarlama stratejilerinin Türkiye perakende sektöründeki uygulamaları
Perakendecilikte rekabet avantajı yaratmakta mağaza atmosferinin önemi: başarılı bir örnek
Moda sektöründe faaliyet gösteren mağazalarda müşterilerin mağaza tercihinde mağaza tasarımının önemi ve tasarım kriterleri
PERAKENDE SEKTÖRÜ “2015 Değerlendirmesi, 2016 Beklentileri”
Market markalarının tercih edilme nedenleri ve Niğde ilinde bir uygulama
Tüketici bakış açısıyla alışveriş merkezleri ve yaşam tarzlarındaki yansımaları
CONTACTLESS PAYMENT, A RFID DOMAIN AND ITS ACCEPTANCE BY CARD HOLDERS
Türkiye Alışveriş Merkezi Sektörü İçin Alternatif Kiralayan-Kiracı Değişkenleri: Keşfedici Bir Araştırma
İstanbul’da Yapılacak Yeni Hiparmarket Yatırımları İçin İlçeler Bazında En Uygun Lokasyonun Belirlenmesi
İstanbul İlçelerinin Alışveriş Merkezleri Açısından Potansiyellerinin Belirlenmesi
Türkiye’deki Avm’lerin İncelenmesi Ve Van İli’nde Avm Projesi Geliştirilmesi
Perakende Satınalmasında Tedarikçi Seçimi Karar Süreci: Analitik Hiyerarşi Süreci Yaklaşımı İle Türk Perakende Sektöründe Tedarikçi Seçim Kriter Ağırlıklarının Tespit Edilmesi
Perakende Sektöründe Bilgi Sistem Projeleri Uygulamalarında Başarı Faktörlerinin Değerlendirilmesi
Mağaza hizmet ortamının marka imajına ve satın alma niyetine etkisi: P&B ve H&M örneği
Türkiye'de Perakende Sektöründe Analitik Hiyerarşik Süreç Yaklaşımıyla Tedarikçi Performans Değerlendirmesi
Perakende sektöründe self servis teknoloji uygulamalarının kullanımını etkileyen faktörler ve sonuçları : Süpermarketlerde self servis kasa kullanımı üzerine bir çalışma
Factors affecting evaluations of storefront designs and inferences on store characteristics
Evaluation of store image with respect to the value and warmth of color on store surface elements
Perakende sektöründe müşteri ilişkileri yönetimi:Teorik ve uygulamalı bir çalışma
Marka yönetimi ve marka yönetiminin perakendecilerin tutumuna etkileri üzerine bir araştırma
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİNDE PERSONEL EĞİTİMİNDE MİZAH VE KARİKATÜRÜN KULLANILMASI PERAKENDECİLİK SEKTÖRÜNDE BİR UYGULAMA