Moda fotoğraflarındaki giysi imgelerinin tüketiciler tarafından algılanmasına yönelik göstergebilimsel bir araştırma
Sportif görsel içeren reklamların göstergebilimsel çözümleme teknikleriyle incelenmesi
Quality Function Deployment In Effective Website Design: An Application In E-Store Design
İlişkisel pazarlama bağlamında sadakat programlarının kâr merkezine dönüşümü ve Miles&Smiles örneğinde bir model önerisi
DESTİNASYON PAZARLAMA UNSURU OLARAK ETKİNLİK TURİZMİ VE ETKİLERİ - İSTANBUL ÖRNEĞİ
Sosyal medyada reklam kullanımı örneği olarak yerli reklamların incelenmesi
Spor örgütlerinde marka imajı kavramına genel bir bakış
MARKA İMAJININ TÜKETİCİLERİN DESTİNASYON SEÇİMİNE OLAN ETKİSİ
Lüks tüketim algısı ve lüks tüketim odaklı tüketici davranışları üzerine bir araştırma
Freud'un kişilik birimleri (id-ego-süperego) ile reklam iletisinin izleyici üstünde yarattığı etkiler arasındaki baglantı : Magnum, kalbim benecol ve lösev reklamları üzerine bir araştırma
İstanbul'da ki devlet müzeleri ve özel müzelerin reklam stratejileri açısından değerlendirilmesi
Gıda ürünlerinde kullanılan tutundurma yöntemleri ve reklamın etkisi
Gıda sektöründe yeni ürün markalaması: Farklı ürünlerin markalanmasında karşılaştırmalı analiz
Markaların ulusal düzlemde yaratılması, korunması süreci ve örnek uygulamalar
Lüks markaların konumlandırılmasında sanat etkinliklerinin kullanılması
Tüketim kültürünün aracı olarak reklamlarda nesneleşen birey ya da bireye dönüşen nesne
Kurum kimliği ve göstergelerle aktarımı: "Yerelden globale" Türk Hava Yolları reklam söylemleri çözümlemesi
Sosyal Ağlar Üzerinden Yürütülen Kurumsal İzlenim Yönetim Taktikleri: Türkiye'deki GSM Operatörleri Üzerinde Uygulama
Reklamda cinsellik kullanımı: Türkiye'de besin maddesi reklamlarında cinsel çağrışımları
Renklerin pazarlama üzerindeki etkisi
Reklam İletilerinde Mizah Kullanımı: Öğeler, Teknikler ve Uygulama Örnekleri
Marka Özvarlığı ve Reklam İlişkisi
Açıkhava reklamcılığına imgesel yaklaşım: Tasarım -etki düzeyleri incelemesi
Televizyon Reklamlarında Canlandırma Uygulamalarının Reklam Anlatısına Etkileri "vada" Kampanyası Örneği