Sosyal Medya Siyaset İlişkisi: Sosyal Medyanın Siyasal Katılıma Etkisi Üzerine Bir Araştırma
Dijital iletişim çağında toplumun medyatikleşmesiyle dönüşen şöhret kültürü
Sosyal medyanın eğitim süreci üzerindeki etkisi
Sosyal Medyanın Halkla İlişkiler Faaliyetlerinde Kullanımı Üzerine Yükseköğretim Kurumlarında Karşılaştırmalı Bir Çalışma
Sosyal Medya Kullanımının Marka İmajına Etkisi: Türk Hava Yolları Facebook Sayfası Uygulama Örneği
Sosyal medya kullanımının siyasal etkinlik, ilgi ve katılım üzerine etkisi
Küresel Güney'de Sosyal Politikalar ve Sınırları : Brezilya'da Bolsa Familia Örneği
Twitter'da hikaye anlatıcılığı: Feminist hesapların anlatı politikası
Sosyal medya hesaplarının kural tabanlı profil çıkarımı: Kullanıcı siyasi eğilimlerinin sınıflandırılması ve araştırılması
Küreselleşen yemek kültürünün dönüşümünde sosyal medyanın rolü: Instagram gurmeleri
Sosyal medya ve şöhret kültürü: Youtube örneği
Sosyal medya bağımlılığının ergenlerde dini tutum ve davranışlarla ilişkisi
Pazarlama veri tabanının güncel bir unsuru olan sosyal medyanın otel pazarlamasındaki yeri
Lise öğrencilerinin sosyal paylaşım sitelerinin eğitimde kullanılmasına ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi (Diyarbakır ili örneği)
Emniyet örgütünde sosyal paylaşım sitelerinin analizi ve polnet formunun değerlendirilmesi
ARAPÇA DİLİNİ ETKİLEYEN TWİTTER KULLANICILARININ DUYGU ETKENLERİ ARKASINDAKİ OLASI SEBEPLERİ TESPİT ETMEK
Siyasal iletişim bağlamında kullanıcıların ürettikleri içeriklerin Twitter'da sunumu: Türkiye anayasa referandumu örneği
Tüketim kültürü bağlamında kimlik inşasının sosyal medyada kullanımı: Instagram örneği
Yardım kuruluşları Kızılay ve Kızılhaç'ın sosyal medya uygulamalarında iletişimin yönüne ve konu dağılımlarına yönelik bir analiz
Üniversite öğrencilerinin sosyal medyaya ilişkin tutumlarının incelenmesi
Yeni medya ortamlarında üre-tüketicilik ve katılım olgusu: Ekşi sözlük ve okan bayülgen'in talk show'unda etkileşim
MAKİNE ÖGRENMESİ TEKNİKLERİ İLE SOSYAL MEDYA KULLANIMI ÜZERİNE BİR DUYGU ANALİZİ ÇALIŞMASI
Sağlığın teşviki ve geliştirilmesinde (health promotion) sosyal medya kullanımının etkisi sağlık bakanlığı’nın sosyal medya kullanımı
The effect of social media in marketing activities of smes in Turkey