KONYA TURU

Academic year: 2021

Share "KONYA TURU"

Copied!

Yükleniyor.... (view fulltext now)

Tam metin

(1)

KONYA TURU

(2)

1. GÜN

• Saat 13:00 de Konya’nın meşur olan etli ekmek ekmek yemek için yemeğe gidiyoruz.

(3)

1.GÜN

• Gezimize saat 14:30 başlıyoruz.

• Ardından Koyunoğlu Müzesi geziyoruz.

Sonrasında Hz.

Mevlana'nın “duydum ki bizi bırakmaya

azmediyorsun, etme “ diye seslendiği ve

ruhunun aynası olarak adlandırdığı Şems- i

Tebrizi Türbesini ziyaret ediyoruz. 15:30 serbest zaman.

(4)

• Saat 16:00 otelimize gidiyoruz. Konya Dedeman oteli.

(5)

2.GÜN ALEATTİN TEPESİ – KARATAY MEDRESESİ – MERAM BAĞLARI – İNCE MİNARE

• Misafirlerimizi saat 09:00 da otellerinden alıyoruz kahvaltıya götürüyoruz.

(6)

2.GÜN

• Saat 10:00

• Alâeddin Tepesinde bulunan Alâeddin Cami geziyoruz. Ardından Sultan II. İzzeddin Keykavus Devrinde, Emir Celaleddin Karatay tarafından, 649 yılında inşa edilen Karatay Medresesi 1955'den günümüzde Karatay Cini Eserleri Müzesi olarak kullanılmaktadır. Vezir Sahip Ata Fahrettin Ali tarafından, hadis ilmi öğretilmek üzere 663'de yaptırılan İnce Minare medresesini gezdikten sonra Meram Bağlarına gidiyoruz.

(7)

2. GÜN

• Tur bittikten sonra saat 12:00 de meram bağlarında öğle yemeği molası.

Referanslar

Proje kapsamında lisansı alınan OMIX Rasyon Hazırlama programı sayesinde Karatay İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğünde görevli TARGEL başta olmak üzere

 Günümüzde Çini Müzesi olarak kullanılan Konya Karatay Medresesi, Türk Günümüzde Çini Müzesi olarak kullanılan Konya Karatay Medresesi, Türk İslam sanatları

Çizim 93 : C1 No’lu Eyvan Tonozda Yer Alan Çini Kabartmayı Çevreleyen Bordür 173 Çizim 94 : C2 No’lu Eyvan Tonozda Yer Alan Çini Kabartmadaki Bordür

sınıf sulama suyu özelliğinde olduğu, bu sularla sulanan tarım arazilerinden alınan toprak örneklerinin % 60’ından fazlasının tuzlu ve sodyumlu toprak örneği

Öğrencinin, ders yılı sonunda herhangi bir dersten başarılı sayılabilmesi için.. Birinci dönem puanı ne olursa olsun ikinci dönem puanının en az 70 İki dönem

KARŞILAŞTIRMALI DİNLER TARİHİ 1 AZİME CANAN AKINCI.. KELAM 2

Bir düşünceyi, bir kavramı veya bir olguyu görsel yolla yaratıcı biçimde ifade etme becerisiX. Soyut ve somut kavramları; yaratıcı düşünceye, yenilikçi ve özgün

Temizlik yapan personel kişisel koruyucu ekipman (eldiven ve maske vb.) kullanmalı, işlem sonrası kullanılan koruyucu ekipmanlar özel olarak sadece bu işlem için