İsim Oyunları

Academic year: 2021

Share "İsim Oyunları"

Copied!

Yükleniyor.... (view fulltext now)

Tam metin

(1)

İsim Oyunları 1. Etkinlik:

“Gibi Gibiyim” oyunu oynanır. Oyun şu şekildedir: ismimizin baş harfiyle başlayan veya ilk hecesiyle başlayan bir imge seçiyoruz ve bu imgeyi şu cümle kalıbıyla bedenimizle de göstererek söylüyoruz. ‘Benim adım Zeki, zıpkın gibiyim.’ İmgeyi ilk önce bir kişi yapar daha sonra grup bu imgeyi tekrarlar.

Benim adım Berna, baskül gibiyim.

Benim adım Kader, kalem gibiyim.

Benim adım Firdevs fil gibiyim.

Benim adım Tuğba tavşan gibiyim.

Benim adım Baldan bal gibiyim.

Benim adım Nagehan nehir gibiyim.

Benim adım Okay ordu gibiyim.

Benim adım Ahmet at gibiyim.

(2)

Benim adım Turgut turp gibiyim.

Benim adım Bahar balık gibiyim.

Benim adım Berna Balon gibiyim.

Benim adım Işıl ışık gibiyim.

Benim adım Derya deniz gibiyim.

Benim adım Cansu civciv gibiyim.

Benim adım Damla davul gibiyim.

Benim adım Kadriye kuş gibiyim.

2. Etkinlik:

Lider, şimdi isim ve imgeleri benden başlayarak aynı anda yapmaya çalışalım der. Tamamlandıktan sonra katılımcılar çemberde yer değiştirirler ve süreç tekrarlanır. Bir katılımcı tüm grubun isim ve imgelerini sayar.

Lider aşağıdaki yönergeleri gruba uygular:

 Mekanı kullanarak yürüyoruz, ama az önceki imgelerimizle birlikte.

 Birazcık hızlandık, biraz daha, biraz daha, hop.

 Durduk en yakınımızdaki kişi ile eş olduk. Eşimizi ellerinden tuttuk ve çekmeye başladık bir yandan da ismini bağırıyoruz.

 Virüs bulaştı, şimdi eşinizin ismini ve imgesini aldınız ve bu imge ile mekanda dolaşıyoruz. Biraz yavaşladık, biraz daha… Az önce ismini ve imgesini aldığımız kişiyle karşılaşınca mutlaka gülümsüyoruz. Biraz hızlanalım, biraz daha, biraz daha, hop.

 En yakınındaki kişi ile eş oluyoruz ve sırt sırta veriyoruz. Eşinizi iterken aynı zamanda ismini da bağırıyoruz. Eşimizin yerini değiştirmeye çalışıyoruz.

 Durduk, tekrar isim ve imgeleri değiş tokuş ediyoruz ama bu sefer kendi ismimizi ve imgemizi değil az önce bize bulaşan isim ve imgeyi…

 Yürüyoruz. İmgesini aldığımız kişiyi bulalım ve onaylatalım. Birazcık hızlandık, biraz daha, biraz daha, hop.

(3)

 Dur. El ele tutuş, çek yerini değiştir, ismini bağır. Durduk, yine bulaştır az önce aldığın virüsü…

 Yavaş ne yukarıda ne aşağılarda, ortalarda bir yerlerde yürüyoruz. Biraz daha yavaşladık, biraz daha…

 En yakınındaki ile eş ol, sırt sırta ver, it iyice yüzünü değiştir. Hop. Yüzünü dön, omuzlarından tut eşinin yerini değiştirmeye çalış ve aynı zamanda eşinin ismini büyük ağız hareketleriyle bağırmaya çalış ama ses yok. Hop.

Yine size bulaşan virüsü bulaştırıyoruz ve aldığımız virüsü ise sahibine onaylatıyoruz.

Referanslar

Çalışma ortamınızın sizin veriminizi yükseltecek biçimde düzenlenmiş olması, ders çalışmaktan daha fazla zevk almanızı sağlayacaktır..

aşamada paydaş kurum, proje koordinatörlüğü tarafından TEV’in Elini Taşın Altına Koy Burs Fonu’na yönlendirilir.. Elini Taşın Altına Koy projesi kapsamında “x miktar

Mevcut Durum Senaryosu altında kömürün sistem- den çıkışı oldukça sınırlı kalırken Kömürden Çıkış Senaryosu’nda 2029, Nükleersiz Kömürden Çıkış

Sabah otelde aldığımız açık büfe kahvaltı sonrası günümüzün ilk fotoğraf molası Güvercinlik Vadisi – Uçhisar Kalesi olacak. Panoramik olarak çekilen fotoğraf

teur, Hugo, Lindenberg, ne bileyim ben, yeni ve eski nice büyükler, o kadar şeyler yaptılar da yine bizim dükkancılarla muharrirler kadar veeize yapamadılar; yapmak

Mimarisi Tekstil Mühendisliği Endüstri Mühendisliği Kimya Mühendisliği Uçak Mühendisliği Endüstri Ürünleri Tasarımı Maden Mühendisliği Uzay Mühendisliği

Araban is located in the north-east of Gaziantep, North of Besni, west of Pazarcik, the east of Halfeti and at the south of Yavuzeli district.. Başlıca Geçim Kaynağı/ : The

Yine aynı 5000 lik dosyayı ÜTS ekranında Mevcutlar ve Satılmış ürünler diye ayırt et dediğimizde burada da TITUBB kökenli ürünlerin bakanlıktan gelen listede