• Sonuç bulunamadı

1.Gün ( Cumartesi)

N/A
Protected

Academic year: 2022

Share "1.Gün ( Cumartesi)"

Copied!

Yükleniyor.... (view fulltext now)

Tam metin

(1)

1.Gün (11.10.2014 Cumartesi)

Altı kişi çıktığımız yolculuğun sonunda saat 06:00 civarı Selanik’e varıldı. Burada kısa bir şehir turu şehrin önemli müzelerinin ziyareti ve White Tower’dan şehrin manzarası eşliğinde hatıra fotoğrafları çekimi ve dinlenme faslının ardından şehirler arası trenle 16:00 da Selanik’ten

Karditsa’ya varmak üzere harekete geçildi.

Saat 19:00’da Karditsa tren istasyonunda dostlarımız tarafından çok sıcak bir karşılamayı takiben hep birlikte kısa bir yürüyüş yapılarak dinlenmek üzere evlere geçildi.

Evdeki birlikteliğimiz Hasan Arda Karabarut ile Eleni Liogri, Burak Türk ile Petros Odatzoglou,

Bengü Bilgiç ile Katerina Biroy, Uzay B. Dündar ile Elli Papazoglou, Nisa Demircan ile Anthi Kolovou ve Akın Kılınç ile Amet Ametis olacak şekilde ayarlandı. Günün akşamında Katerina’nın evinde hep birlikte sohbet edilerek akşam yemeği yendi. Ardından eğlenceli oyunlar oynanarak günün sonunda herkes ev arkadaşıyla birlikte evlere dağıldı.

(2)

2. Gün (12.10.2014 Pazar) Sabah evlerimizde kahvaltımızı yaptıktan sonra 10:00’ da ev arkadaşlarımızla birlikte Meteora turuna katılmak üzere evden çıkıp ortak bir yerde buluşarak bizim için ayarladıkları servise bindik.

Burada tarihi manastırları gezip, birlikte hatıra fotoğraflarımızı çektirdikten sonra servisimize dönüp Trikala’ya vardık. Trikala’da hep birlikte şehrin içinden geçen derenin kenarında öğle yemeğimizi yedik ve servise binip dinlenmek üzere evlerimize dağıldık.

Birkaç saat dinlenmenin ardından akşam barda buluşuldu. Birlikte güzel sohbetler edildi, yeni insanlarla tanışıldı. Saat çok geç olmadan uyumak üzere ev sahipleriyle evlere geçildi.

(3)

3. Gün (13.10.2014 Pazartesi) Sabah uyanıp kahvaltılarımızı

yaptıktan sonra hep birlikte buluşarak kısa bir yürüyüşten sonra Anthi ve Amet eşliğinde Thessaly Üniversitesi Veteriner Fakültesi’ni gezdik. Su ürünleri, Hijyen, Viroloji, Suni Tohumlama gibi departmanlar ve klinikler asistan ve hocalar tarafından tanıtıldı. Fakülte turumuzdan sonra kısa bir süre için evlere dağıldık.

13:00’da ev arkadaşlarımızla birlikte önceden bizim için hazırladıkları yiyecekleri de alarak Karditsa’da bulunan büyük parka geldik.

Burada yemeklerimizi yiyip bir yandan

voleybol oynayarak hoş zaman geçirdik. Hava kararmaya başlarken evlerimize geçip bir süre dinlendik.

21:00’ da hep birlikte Petros ve misafiri Burak’ın evinde buluşarak, Petros’un

hazırladığı muhteşem apple pie ve dondurma eşliğinde eğlenceli oyunlar oynadık. Gecenin sonunda herkes evlerine dağıldı. “”

(4)

4. Gün (14.10.2014 Salı)

Sabah erkenden uyanıp fakülteye gitmek üzere buluştuktan sonra, kısa bir yürüyüşün ardından nekropsi dersine katıldık. Burada tavşan ve koyun nekropsisini izledikten sonra fakülteden kalkan servise binip domuz çiftliğini ziyaret ettik. Domuz yetiştiriciliği ile ilgili bilgiler edinip çiftlikte kısa bir tur attıktan sonra hocamızla hatıra fotoğrafı çektirip servisle geri döndük. Öğle yemeği yedikten sonra ev arkadaşlarımızla birlikte evlere döndük.

Aynı günün akşamında Katerina’nın evinde

düzenlenen film etkinliğinde buluşuldu. Bizim için seçtikleri Politiki Kouzina (A Touch of Spice) adlı filmde Türk – Yunan dostluğumuzu pekiştirdik.

Yunanlı arkadaşlarımıza sürpriz yapmak için önceden

hazırladığımız ‘Route to Greece’ adlı tişörtlerimizi aynı anda giyip kısa bir gösteri yaptıktan sonra, akustik gitar eşliğinde türkçe ve yunanca şarkılar söyleyip, gece boyunca sohbetimizi sürdürdük.

Gecenin sonunda herkes evlerine dağıldı.

(5)

5. Gün (15.10.2014 Çarşamba) Kahvaltılarımızı yaptıktan sonra arkadaşlarımızın ayarladıkları

bisikletlerimizle beraber toplu halde oldukça uzun mesafeyi kapsayan bisiklet turumuza başladık. Mikri Limni’de (küçük göl) bir süre dinlenip fotoğraflar çekerek turumuzu tamamladık. Sabah 09:00’ da başlayan tur sonrası 14:00 dolaylarında öğle yemeklerimizi yemek üzere evlere vardık.

Aynı gün içinde 15:00‘da fakültede uygulama yapmak üzere Biyokimya laboratuvara varıldı. Burada ‘SDS – Gel Electrophoresis, Fluorescence binding assay of inhibitors with TNF’ adlı uygulamızı tamamladıktan sonra yaklaşık 18:00’da biraz uyku ve akşamki IVSA partimize hazırlanmak için evlere dağıldık.

Parti 22:00’da başladı. Ev arkadaşları ve diğer IVSA Thessaly üyelerinin bir araya geldiği partide gece boyunca eğlenceli zaman geçirdik.

(6)

6. Gün (16.10.2014 Perşembe)

10:00’da Dr. Tontis Dimitrios’un bize özel olarak hazırladığı Small Animal Diagnostic Cytology dersini soru ve cevaplarla etkin bir şekilde işledikten sonra hocamızla kısa ve sıcak sohbetin ardından hatıra fotoğrafıyla dersi bitirdik.

Dersten sonra hep birlikte Elli Papazoglou eşliğinde öğle yemeğini evde yeyip dinlendikten sonra Petros ve Christophorus’un da katılımıyla Filonikos’a yola çıkıldı. Burada gün batımında kahvelerimizi içtikten sonra çoğumuz ilk kez ata binme tecrübesini edindik.

20:00’da evlerimize dağılıp ev arkadaşlarımızla yediğimiz akşam yemeğinden bir süre sonra Avli isimli barda IVSA üyeleriyle buluşulup hep birlikte olduğumuz son gecemizin tadını çıkardık.

(7)

7. Gün (17.10.2014 Cuma)

Thessaly’de son günümüze geldik.

Erken uyanıp sabah 9’da fakülteye yola çıktık. Buradan bindiğimiz servisle Yunan yoğurt ve peynirlerinin yapıldığı Tyras adlı işletmeyi gezdik. İşletmede yoğurt ve peynir yapımıyla ilgili kısa bilgiler aldıktan ve sonrasında dönüş yolunda hocamızın bize hediye ettiği çikolatayı aldıktan sonra artık son hazırlıkları yapmak üzere evlere dağıldık.

İlerleyen saatlerde, tüm ev sahiplerimiz ve arkadaşlarımızla birlikte tren istasyonun yolunu tuttuk.

Hepimiz buruk ve hüzünlüydük.19:00’da dostlarımızla uzun bir vedalaşma sonrası Atina’ya gitmek üzere tren yolculuğumuza başladık.

(8)

8. Gün (18.10.2014 Cumartesi)

Cuma günün geç saatlerinde varılan Atina’da şehir merkezinde altı arkadaş olarak birlikte kısa bir tur atıldı ve akşam yemeğinden sonra önceden rezerve edilen hostele günün yorgunluğunu atmak için varıldı.

Ertesi gün turistik gezimize başlamak üzere erkenden uyanıp birlikte yola çıkıldı. Güne Petros ve Burak’ın önceden hazırladığı yol haritası

rehberliğinde akşam saatlerine değin süren Akropolis müzesi ziyareti ile başlandı; ardından Royal Garden ve şehrin birçok önemli yapılarının bulunduğu bölgelere ziyaret

gerçekleştirildi.Bu turu takiben Atina hatırası hediyelik

eşyalarımızı aldıktan sonra hava

kararmaya başlamıştı.

Atina akşamını da hep birlikte bir barda sohbet ve dinlenmeye ayırdık. Aynı günün akşamı son hazırlıklarımızı tamamlayıp tekrar Selanik’e varmak üzere tren yolculuğuna başladık

(9)

9. Gün (19.10.2014 Pazar)

Cumartesi gecesi 23:55’de harekete geçen tren ile Selanik yolculuğumuz 7 saat sürdü. Ertesi gün erken saatlerde Selanik tren istasyonuna varıldı. Burada hızlı bir kahvaltının ardında Atatürk’ün evini ziyaret etmek üzere yola çıktık.

14:45’de başlayacak Roma yolculuğu öncesi Yunanistan’daki son gezimizi Ata’mızın doğduğu evi ziyaret ederek tamamladık.

Müzeden sonra havaalanın yolunu tuttuk ve yaklaşık 15:00’da harekete geçip iki saat sonrasında Roma’ya vardık.

Kısa bir arayışın ardından güzel bir kalacak yer bulduktan sonra burada dinlenip günü

tamamlamaya karar verdik.

(10)

10. Gün (20.10.2014 Pazartesi)

Sabah yine erkenden kalkıp altı arkadaş Roma turumuza başladık. Turistik Roma tur otobüslerini kullanarak Piazza San Pietro, Basilica di Santa Maria Maggiore, Monumento a Vittorio Emanuele II, Piazza Del Campidoglio, Piazza Navona, Piazza San Pietro, Santa Maria degli Angeli, St. Angelo Bridge, Tiber River, Colosseo gibi tarihi ve turistik birçok yeri ziyaret ettik.

Günün akşamında, akşam yemeği olarak ünlü İtalyan pizzasından tadıp şehrin sokaklarında keşiflerimizi sürdürdük.

(11)

11. Gün (21.10.2014 Salı)

Roma’da son günümüzde sabah kendimizin hazırlamış olduğu güzel bir kahvaltı ve hazırlık

evresinden sonra Roma’daki son günü değerlendirmek amacıyla gezimize devam ettik. Buradan da hatıra fotoğraflarımızı ve hediyelik eşyalarımızı aldıktan sonra havaalanına vardık.

Selanik’e giden uçak yolculuğumuz ardından artık fazla vaktimiz kalmamıştı. Havaalanında indikten sonra hızlı bir şekilde otobüse bineceğimiz yere vardık. İstanbul’a giden otobüsle 21:00’da yola çıktık.

12. Gün (22.10.2014 Çarşamba)

Ertesi sabah 06:00 dolaylarında İstanbul’a vardık. Unutulmayacak hatıralarla dolu IVSA Bursa – Thessaly maceramızı sorunsuz ve mutlu bir şekilde tamamladık.

Referanslar

Benzer Belgeler

MUHAMMED YIĞIT, Öztürk 07 (FERDİ)Bahçelievler I.O.. AHMET BERKAY, Gezer 08

(Time: 10:30), Yüzme esnasında ayak hareketleri eş zamanlı olmadığından 10 yaş. Elçin Ikra Güler 10 Nigde Karmasi

Mehmet Umur Yazici 12 Istanbul Kinaliada S.S.K.. Melih Gürsen 12 Istanbul

Azra Zeynep Ertunç 04 (Tk) Istanbul Özel Arel Iöo.. Eylül Alli 04 (Tk) Istanbul Özel

Nehir Taşkiran 04 (Tk) Istanbul Özel Arel Iöo.. Zeynep Aydingör 04 (Tk) Eskişehir Ahmet

DSQ Muharrem Batu Servi 04 Ankara Özel Tevfik Fikret Orta çıkış sinyalinden önce hareketlenmesi. DSQ TUNA BAŞTAŞ 04 T.DIŞI

4 Kerem BATİBEY 06 Gençlerbirliği Spor Kulübü 1:40.47.. 5 Doğukan TÜRKOĞLU 06

DSQ Mustafa Berke TUĞRAL 02 Ö.Sevgi (Incek) Koleji- Ferdi ÇIKIŞ SİNYALİNDEN ÖNCE HAREKET ETMİŞTİR.. DNS Hüseyin Emre YILDIZ 01 Çayyolu Final Okulları-FERDİ DNS Mustafa